Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?

Wijzigen of annuleren kan alleen als uw bestelling het magazijn nog niet heeft verlaten. Stuur hiervoor een mail naar magazijn@ezendamborne.nl of bel naar +31-(0)74-2670635  keuze 5.

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

Plaats uw producten in de digitale winkelwagen en volg de stappen om de order af te ronden.

Kan ik als consument bij jullie bestellen?

Helaas is het (nog) niet mogelijk voor consumenten om bestellingen te plaatsen. Op dit moment bedienen wij alleen de zakelijke markt.

Heeft U hier vragen over? Neem dan contact met ons op.

Het product dat ik wil kopen is in prijs gestegen, wat nu?

Het komt voor dat de prijzen van onze producten veranderen. Dit gebeurt op basis van markt- en inkoopprijs.

Kan ik op rekening bestellen?

Helaas is het niet mogelijk om op rekening te bestellen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden bepaald aan de hand van het gewicht en de afmetingen van de producten in de winkelwagen.